hovawart

Stopy

21.09.2010 23:56

Dnes jsme se opět vydaly s Agi udělat si stopu. Tentokrát o něco delší se 4 lomy a 3mi předměty. Agi byla dobrá, ale já jsem sklidila od p. Košťála kritiku za ne moc dobrou taktiku při nášlapu. Trochu jsem udělala harakiry a našlápla jsem  2 lomy kousek za sebou. Tím jsem to opět Agi zkomplikovala. 3 lomy přešla dobře a na tom čtvrtém byla asi sama překvapená, proč se zase zatáčí. No jo, ten nášlap musím lépe promýšlet a nezmatkovat.  Agi to nakonec zvládla. Jelikož se učíme označit  předměty, což Agi to ještě nikdy nedělala, bylo to na začátečníka fakt dobré. Při povelu lehni lehla a čekala, co bude. Dostala pamlsek na přemět, zblajzla ho a ještě jsme ji chvilku nechali ležet. Při povelu stopa se zvedla a pokračovala. Na každém předmětu to bylo stejné. Poslední předmět byl na konci stopy. Táák jsem ji pak hóódně pochválila a za odměnu dostala vařené kuřecí maso. Pan Košťál byl spokojený a já také. Jen mi nezapoměl ( v dobrém ) připomenout, že kdybych nepřišla za minutu 12, tak bych mohla jít hravě v říjnu, nebo v listopadu na zkoušky FPR1. Nebudeme to hrotit a uvidíme.

Šárka Rajmanová s Barym ( CHS Ostravské hvozdy ) byla s náma a Bary byl na stopě moc šikovný.Ovšem ani Šárka neunikla kritice. Prý je na Baryho moc hrrr a ještě ho na topě "buzeruje " :o)). Tak jsme se pak nasmály zjištěním, že to vlastně těm našim pejsánkům kazíme my. Sebekriticky a dobrovolně souhlasíme. Pan Košťál se jen usmíval a kýval hlavou.  Na stopu jsme se domluvili zase v pondělí, tak to už Agince nesmím kazit.

Vyhledávání