hovawart

Radost překrývá žal

09.03.2010 02:06

Dnes nám sono ukázalo 5 jasných klubíček. Celkový počet si pan veterinář netroufl odhadnout. Tak hrozně  ráda bych chtěla myslet jen na budoucí štěňátka. Tak moc jsem se těšila. Věechno teď překryl smutek. Dnes mi zemřel tatínek. Moc se těšil, až bude mít Agi štěňátka. První se hlásil jako chůva a pečovatel, když budu v práci. Ve všem mě podporoval. I v nemocnici se na Agi pořád ptal.  Byla to jeho Aginka ode dne, kdy jsme ji přivezli domů,  keré pořád kupoval její zamilovanou pochoutku - uši.  Byl s ní, když jsme museli odcestovat na více dní. Miloval zvířata. Jako dítěti mi koupil dva pejsky a přinesl domů 3 koťátka pro mě.  Radost vystřídala bolest na duši. Tatínek Aginku miloval a ona milovala jeho. Proč o tatínkovi píši pochopí jen ten, kdo ztratil milovaného rodiče.

 


Aginko, děda už nikdy nepřijde.

Vyhledávání