hovawart

Podzimní procházka

13.11.2010 23:37
Skvělá    procházka
 
Hezké počasí nás vylákalo na procházku do lesa. Místy bylo tolik listí, že jsme se bořily. Agi prošmejdila každou dolinu, skoro pořád s čenichem u země. Každou chvíli také větřila zvěř, které tam je požehnaně. Ticho  lesa najednou protnul hrozný rámus padajícího železa. Byla to rána, že i já jsem se lekla. Agi jako správný howík vystartovala směrem k rachotu, ztuhla na  nějakou minutku a čekala, kde se kdo,  nebo co  objeví.  Já stála také a čekala, co udělá. Bylo už ticho a ona ještě stála v pohotovosti. Dělala jem  jako že se nic neděje, pak jsem Agi zavolala, pochválila a dala pamlsek. Následovalo házení klacků, které později vyměnila Agi za opětovné čichání různých zákoutí stromů, keřů, bahna a potoka. 
 

Ještě v lese jsme si opakovali trochu poslušnosti a povel " lehni " na dálku. Agi byla dnes šikulka. Doma hned za odměnu dostala její nejmilejší sušené ucho.

Foťák jsem odložila jen při poslušnosti :-))

 

 

 

Foto jsem ořízla, protože Agi byla tak daleko, že úplně zplývala s barvou listí.

Vyhledávání