hovawart

Přijeli Alča a Erik Celí

05.04.2010 01:36

Dnes mi udělali velkou radost Alenka a Erik Celí ( CHS Ijsbeer ). Škaredé počasí je neodradilo a přijeli se podívat na Janýsky, i když to mají přibližně 160 km daleko.  Agira je krásně přivítala a vůbec ji nevadilo, že Alenka i Erik mířili nejdříve k bedně a k Janýskům. Připadalo mi to, že se jim Agi chce pochlubit. Bylo to supr. Tři nakloněné hlavy nad štěndama - Erik, Alča a Agira. Jelikož ná Agi skvělou povahu a nám bezmezně důvěřuje, šla si lehnout ven na svůj oblíbený schod. 

Hřálo mě to na duši jak z nich byli Alča i Erik  nadšení. Koukat se na štěndy jak už začínají dovádět bylo zábavnější, než televize. Ovše já běhala s hadrou a utírala loužičy i kopečky. Alenka mimina zhodnotila, že jsou všechny krásné a ve třech týdnech hezky vyznakované, baculaté, velké a spokojené.  Jednu chvíli štěnda závodila kdo hlasitěji a nejdéle vydrží štěkat.  Byly to takové decibely, že jsme se málem neslyšeli. Já se v tom až tak nevyznám, takže jsem měla z hodnocení krásný pocit. Alča i Erik si lezoucí a štěkající mimina užívali a už se moc těší na ta svoje štěňátka.

Jelikož měli Janýsci dnes 3 týdny a také to je první návštěva Alenky a Erika u nás, byl důvod k oslavě. Na jejich příjezd i na zdraví  štěňátek jsme si s Alenkou přiťukli vínečkem. Erik jako řidič a můj přítel musel později také odjet , si přiťukli  na zdraví mimin symbolicky minerálkou.

Před jejich odjezdem jsem chtěla ještě poradit s kotcem. Jak jej nejlépe upravit pro štěňátka, protože již mají zkušenosti. Dostalo se mi cenných rad. Opravdu by mě některé nenapadly. Moc oběma děkuji.

Bylo to bezvadné odpoledne a už se těším až znovu přijedou v létě a můžeme posedět do noci venku . Držím palečky, aby měli za nedlouho krásnou  smečku doma.

 

Na všechny fotky se podívejte tady.

Vyhledávání