hovawart

Loučení ( Agiron, Artagan )

08.05.2010 00:55
AGIRON  DASTY - Pro Agironka si přijeli manželé Hanzelkovi ze Studénky i s dcerkami. Odpoledne slavili doma narozeniny a Agiron se tak seznámí s celou rodinou. Skvělá socializace. Ještě si pohráli s ostatními štěňátky, které jsou doma a museli odjíždět, aby ještě připravili oslavu. Ach jo, to loučení ...........
Pan Hanzelka mi hned podával zprávu, že Agiron vše skvěle zvládá a je úplně v pohodě. Se všema byl hned kámoš. Důkladně se seznámil i s celou zahradou. Poslal mi také foto, jak trénuje s Agironkem na první společnou noc. Paráda. Agironkovi budou říkat Dasty.
 


 

 

ARTAGAN -  Pan Jendrůlek a manželé Mikoláškovi si přijeli pro Artagana odpoledne, protože jejich malá slečna ještě po obědě spinká. Den před příjezdem jsme měli s paní Mikoláškovou několik moc smutných SMS. Snažila jsem se je podpořit alespoň malou útěchou. Vím, že bolest nezmírním. Představa, že bych byla na jejich místě mi nějak stahovala hrdlo. Po přečtení SMS jsem se slzám neubránila. Ten den se rozloučili se svým dlouholetým kamarádem a členem rodiny 9ti letým hovawartem Bretem. Loučení je vždy bolestné. Po loučení nikdo netouží.

Budu moc ráda, když se Artíkovi podaří všem v rodině trochu zmírnit stesk po Bretíkovi, který je už za krásným duhovým mostem a běhá po krásných loukách.

 



 

 

Vyhledávání

Agiron Dasty  v novém domově