hovawart

Kontrola vrhu

02.05.2010 01:17
Dnes k nám přijela chovná poradkyně Martina Fistungová, Valentovi ( chovatelé naší Agirky ) s Dagyrem Moravia Diamond, manželé Marethovi ( majitelé Artuše z Eliotova dvora ), moje obě děti a moje mamka. Takže celkem 10 lidiček a pejsků celkem 11. Opravdu bylo veselo. Venku jsme je pustili z ohrady a malí úprkem pelášili na všechny strany.
Ariva ( čz fenka ) ukradla ucho Agiře, běhala s níma ostatní ji pak honili. Ariva nevěděla, kde si má to ucho schovat. Nakonec se nám podařilo je pochytat a odnést do obýváku, kde hrátky ještě pokračovaly, ale musely se ukončit. Nejdříve  byly povinnosti a to zkontrolovat vrh. Každé štěně jsem postupně postavila na stůl a začala přísná kontrola. Tetovací číslo, zuby, oči, znaky, zda není kýla, prohmatání ocasu a pejskům kontrola varlat a já nevím co ještě. Pěkně jsem je vždy postavila do výstavního postoje a jako by se chtěli Janýsci předvést, tak pěkně stáli. Paspárky štěňátka po narození neměla. Vše bylo v pořádku, žádná odchylka či  problém se nenašel. Vypsali se potřebné papíry a protože jsem měla vše připravené tak to šlo rychle. Moje maminka jen žasla, kolik se těch papírů vypisuje a co se vše kontroluje. Prohlásila, že to je horší jak u dětí.
Pak zbyl čas na kafe a na super debatu. Agira s Dagyrem si také rozuměli a honili se  po zahradě. Janýsci nás zatím okusovali v obýváku. Valentovi si vnoučky vychutnali. Moje dcera a pak i pan Mareth seděli s malýma na zemi, hráli si s něma a mazlili se. Jenže čas rychle utíkal a všichni museli zase nabírat směr k domovu. Postupně jsme se loučili s tím, že se určitě brzy uvidíme. Moje maminka tam se mnou zůstala a pomohla mi ještě s malýma.
Bylo to super odpoledne. U pejskařů to ani jinak nejde.
 
Markétka (dcera) se Janýsků nemohla nabažit. Marcel ( syn ) fotil.

Vyhledávání

Při loučení nás Marcel (syn) vyfotil

ADIANT

ADIANT a AGIRON

ANELI

ANELI