hovawart

Dnes si přijeli pro Akiru

13.05.2010 00:39

Dopoledne si přijeli manželé Grebíkovi z Kostelan u Kroměříže pro Akirku. Agi je hezky přivítala a vedla nás domů ke  3 Janýskům. Po vstupu do obýváku se na manžele Grebíkovy vrhli všechny 3 holky. Vítaly je, kmitali ocásky a šplhaly se na návštěvu. Nic jiného nezbývalo, než si sednout na zem a hrát si s něma. Až se slečny dostatečně vyblbly, lehly si k našim nohám a spaly. To byla chvíle na kafe, probrat záležitosti a popovídat si.

Aginka dostala hodně dobrůtek a já jsem také dostala dáreček. Uvědomuji si, jak jsou noví majitelé Janýsků na mě hodní :)

Akirku jsem nesla k autu, Agi šla s náma a nesla gumovou hračku v tlamě, jako by ji chtěla dát Akirce. Stála u auta, koukala, pořád držela tu hračku a pokňukávala. Já samozřejmě měla opět mokré oči. Agi přinesla hračku zase domů.

S Akirkou se také uvidíme v září na svodu v Kroměříži.

 

Vyhledávání