hovawart

Ayetana - fenka čz

18.04.2010 01:30

Z Ústí nad Labem přijeli dnes ráno sympatičtí a milí mladí manželé Klierovi. Dala jsem jim do rukou poslední fenečku černou se znaky Ayetanu a ti byli tak nadšeni, okamžitě byla jejich. Takový okamžitý projev lásky mě až dojal. Byla pro ně nejsladší a nejkrásnější. Bylo mi v jejich přítomnosti moc hezky, protože jsem z nich cítila hrozný cit, jemnost a nadšení. Už emailem mi psali, že i když se jedou kouknout na poslední fenečku tak už teď je jejich a budou ji milovat a rozmazlovat. Posadili se mezi štěňátky a vůbec jim nevadilo, že jsem musela ještě domlouvat odpolední návštěvu dalších zájemců. Moc jsem se omlouvala, ale oni se jen usmívali a že je tam klidně mohu nechat samých, že se o štěnda postarají. Dokonce bez problémů utírali loužičky po štěndech. Paní Klierová je učitelkou na druhém stupni a vyučuje angličtinu a tělesnou výchovu, pan Ing. Klier se připravuje na doktorát. Přivezli Ayetance hračku, krásného soba a samozřejmě tričko. Mysleli i na Agiru ( což i v emailu o ní psali jen jako o Agirce ) a přivezli ji její oblíbené uši. Do Kroměříže na svod přijedou a chtěli by Ayetanku uchovnit. Už také staví pro ni kotec, ale myslím, že bude  delší dobu s něma doma.Ayetanka mude také bydlet v domku s velkou zahradou.

 

 

Vyhledávání