hovawart

♥ Akira♥ u nás

19.06.2011 19:27
Včera  18.6. k nám přijeli manželé Grebíkovi z Kostelan u Kroměříže s Akirou, která u nás zůstala do druhého dne. Očichání Agiry a Akiry proběhlo mimo zahradu, protože své teritorium si Agi hlídá.  Že to je její mimino už dávno neví. Udělali jsme si  nejdříve malou procházku lesem a "holky" se spolu proběhly  a tím i trochu seznámily. Příchod na zahradu byl už v pohodě. Také proběhla hra na honěnou kdo z koho, laškovné vrčení jsme nekomentovali a pak unaveně padly a odpočívaly.  Po odjezdu manželů Grebíkových obě "holky" ležely u brány . Do večera bylo ještě nekolik honiček po zahradě. Akiře se podařilo také vyběhnou za chudákem kocourem Pumim, který byl z toho v šoku. Večer po dávce granulí šla na pelech do kotce Akira. Byla hodná, lehla si a spala do rána. Agi ji držela kousek od kotce chvíli ztráž a nechápala, proč je někdo v jejím domečku.  Ráno vznikl problém. Aki se asi v kotci líbilo a Agira tam chtěla také. Takže se do sebe pustily, ale rychlým zásahem jsem je usměrnila. Během dne se projevila žárlivost Agiry, které se nelíbilo, když se Marcel mazlil s Akirou. Dávala to najevo vrčením . Akira totiž za Marcelem běhala pořád.
Odpoledne přijeli páníčci Akiry a to zase vrčela ona, protože nechtěla, aby Agi vítala její smečku.  Raději jsem dala Agi do kotce a byl klid. Akira ji šla soucitně a s vrtěním ocasu ke kotci navštívit, jako by se ji šla omlouvat.
Akira byla moc hodná a mazlivá. Měla jsem příležitost pomazlit se se svým štěnětem a tak to má být. Jsem moc ráda.
Akiře  se líbilo  běhat po schodech do pokoje a zase ven. Kocoury chudáky jsem celý den neviděla. Raději se uklidili. Pak už bylo jen loučení. Akiru jsem popusinkovala, pomazlila se s ní a ona mě celou olízala.  Pozvání k návštěvě Kostelan jsem přijala a určitě se na Aki pojedu podívat.

 

                      Seznamovačka                                                                             Procházka

                                                                                                                                                                                              

 

                                          Marcel a Akira                                                                        Akira

Vyhledávání

Akira u nás - trochu výcviku

/album/akira-u-nas-trochu-vycviku/trochu-vycviku-jpg/
/album/akira-u-nas-trochu-vycviku/lehni-1-jpg/
/album/akira-u-nas-trochu-vycviku/lehni-jpg/
/album/akira-u-nas-trochu-vycviku/sikulka-jpg/

                        Láďa a Aki

                                Marcel a Aki

 

                          Agira