hovawart

Stopy

06.12.2009 02:20

Jelikož na mě leze nějaká viroza, klidně jsem dnes zaspala domluvenou hodinu na stopy. Oblečení na mě bylo za chvilku, honem Agi do auta a už se frčelo. Za 40 minut mě už výcvikář na louce uklidňoval  že je neděle, tudíž žádný spěch a vše kliďánko. Dnes nám stopu našlapal p. Košťál. Pěkné velké účko. Agira ponořila čenich do trávy a šla. Na jednom místě začala odbočovat vlevo i vpravo. Jen jsem ji tiše uklidňovala a povzbudila " hledej, stopa",  to je dobře"  ( po ukončení stopy mi p. Košťál řekl, že než jsme přišly, prohnaly se tudy 4 srnky). Po téhle informaci se divím, že to Agi zvládla dobře. Krásně vypracovala oba lomy.  Takže dostala kus výběrové klobásky ( tu zhltla) a samozřejmě daleké házení balonkem. To miluje. Ráda běhá jako tryskáč.  Výsledek -stopy  výborné a spokojenost na obou stranách. Jen ještě nusíme dořešit ukončení stopy. To bude maličkost. Zkušený výcvikář vždy dobře poradí a pomůže. Ještě se musíme soustředit na označování předmětů, tam ještě trochu tápeme. Hlavně, že to Agi baví.

Zuzka s Tarou ( Sluneční vítr ) udělaly stopu na výbornou s hvězdičkou. Těm to už šlape ve všem.

Nevím, kdy budou nějaké fotky. Přítel si omylem sedl na můj foťáček. Ohnul objektiv, takže foťák zhasnul a už nereaguje na nic.

Vyhledávání