hovawart

Pustevny

10.02.2013 20:06

Jednou měsíčně organizujeme  v práci sportovní akci - výlety  do hor.  Kdo má pejska, bere ho sebou. Agi jela samozřejmě se mnou. Sraz byl v Komorní lhotce ráno. Mrzlo a fučelo. Naplánovala se těžší varianta výšlapu na Prašivou a od tud se pokračovalo za prudkého stoupání na Kotař. Malé zastávky sloužily k posilnění  hřejivým  nápojem. Řidiči měli smůlu . Takže i já. 

Agira byla úžasná . Každý mi vychovaného psa záviděl. Některé kolegyně si nedovolily svého pejska pustit z vodítka. Agi se se všema přivítala a  s hafanama očichala. Byly tam hlavně feny, ale seznamování ze strany Agi proběhlo v pohodě a bylo vidět, že je ve svém živlu. Chovala se jako dáma. Rychlý výšlap jsem úplně nezvládala a tak se stávalo - já na konci, Agi na začátku kolony. Jen jsem volala , jestli mám ve předu psa. Když jsem zavolala, byla Agi u mě. Byla prostě suprová. Moje zlatíčko.

Byl to skvělý výlet, hodně legrace a psi si to také užili.  Už se těším na další výšlap s dobrou partou a s Agi.

 

Fotky z výletu - viz odkaz.

https://agira.rajce.idnes.cz/Pustevny_10.2.2013

 

Vyhledávání