hovawart

Návštěva - Valentovi a smečka

01.03.2010 01:58

Včera k nám přijela rodinka Valentových ( CHS Lumakuto ) podívat se na Agiru, jak ji prospívá "těhotenství". Martina už z dálky zavolala na Agi a ta je vítala s neskonalou radostí. Já samozřejmě taky. Měla jsem z jejich návštěvy velkou radost. Dagyra Moravia Djamond a Granta z Páralovy zahrady ( své hovíky ) nechali Valentovi v autě, aby Agi neskákala a nevyváděla v pokročilém stádiu březosti. Popovídali jsme si a probrali mimo jiné i vše o průběhu porodu jejich Káji ( Cayetany Moravia Hovacor ), maminy Agiry. Já se také vyptávala, protože mě účast u porodu čeká poprvé. Zhodnotili mi i doporučili vylepšení porodní bedny. Dobrých rad není nikdy dost. Aby se Dagyr i Grant mohli vyvenčit před cestou domů, zavřela jsem raději Agi doma. Grant má už svůj věk ( v květnu bude mít 13  let ) a pořád je krásný pes, Dagyr je v pubertálním věku, je moc krásný a bezproblémový. Jenže Agi to nějak vycítila, nebo se chtěla dostat za náma. Najednou Martina povídá:" Hele, Agi je tady". Nechápu, jak si otevřela venkovní dveře, když se otevírají směrem dovnitř. Očichala se s Dagyrem a měla tendenci ho vychovávat tak jsem ji raději držela za obojek. S Valentovýma jsem se rozloučila s tím, že si určitě zavoláme. Vážím si u Martiny ,že se nabídla, kdybych potřebovala další ruce k porodu tak ať zavolám.  Je to hodinu a půl cesty, ale i tak by přijela. Budou to jejich první vnoučátka. Udělala jsem pár fotek a pak klikla baterka.

 

Jo, škrabkání, to má Agi moc ráda.

Na pusinkování si Agi vybrala Martinu.

Dagyr Moravia Djamond běží na zapískání za Martinou.

Dagyr Moravia Djamond, Grand z Páraloy zahrady a Tomášek Valenta.

 

 

 a

Vyhledávání

Agi chce pořád pusinku.

Tomášek, Luděk, Agira, Martina.