hovawart

Kryštůfek

01.10.2010 23:50
V některém z článků jsem už psala, že  dcera Markétka má v Praze 2 kocoury. Jmenují se Bruno a Kryštof. V poslední době měla Markétka velké starosti a já jsem ji nemohla  ani pomoci. Jen mi vše líčila telefonem. 
Kryštof vážně onemocněl. Jen rychlý zásah Markétky ho zachránil. Nelíbilo se jí Kryštofovo chování, popadla ho a jela na veterinu. Po vyšetení ultrazvukem následovala okamžitá operace. Ještě pár hodin a praskl by Kryštofovi močový měchýř. Onemocněl totiž silným zánětem moč. měchýře a moč. cest. Po operaci mu začali selhávat ledviny. Byl napíchán antibiotiky. Každý den jezdila dcera s kocourkem na kapáky a injekce a to 14 dní. Každý den byla v telefonu uplakaná a strachy v noci nespala. Po třech týdnech to už vypadá dobře, ale ještě se musí Kryštof podrobit vyšetření ledvin a testům, jestli pracují ledviny dobře.
Tak ještě má Marki strach, aby to bylo vše v pořádku. Já jsem celou tu dobu nemyslela na nic jiného, jen, aby se Kryštůfek uzdravil. Je to hrozný mazel a závislák na dceři. Věřím, že to bude dobré.
Marki má v neděli narozeniny,  tak držím palečky, aby jako nejlepší dárek dostala zprávu od veterináře - " Je to vše v pořádku  a Kryštof je zdráv ".

 

Vyhledávání

Kryštof