hovawart

Doma ještě jsou - Angela, Akira a Ariva

12.05.2010 00:49
sou to už malí závisláci. Pořád na mě visí. Už také chápou co je FUJ. Začínají už slyšet na jména. No, ještě úplně ne, protože když zavolám jednu, vesměs běží ke mě všechny. Když si hraji s každou jednotlivě a volám je jménem, tak se ke mě plazí, uši v zadu a vyblbují se. Tahání hadry se osvědčuje. Vesměs ji roztrhnou. Když jsem je včera pustila ven, tak bych vám přála vidět ty pecky. Angela lítala, až měla nahrbený hřbet a ocas mezi nohama. Ta byla šťastná ! Akira a Ariva nabrali bleskový  směr pod velký keř a měli asi z toho legraci, jak jsem je tahala ven. Už to jsou pesani a je s něma legrace. Jen zavolám "Deme " ( jako jdeme ) a všechny peláší za mnou. Ví, že  bude něco do misky.
Zítra dopoledne odjede Akirka.

 

Ariva a Akira

Angela, Ariva, Akira

Akira

Vyhledávání